Summa summarum 2008

Det har hänt en del saker under året som gått  - 2008.
Ett urval:

Januari
Mormor dog, 90 år gammal.
Hon är och kommer alltid bli saknad.
Februari
Fick lägenheten omtapetserad. En mardrömsmånad, ser jag i almanckan, bodde i kappsäck typ i två veckor och jobbade hela tiden. Månaden avslutades med en relaxkväll på G-vik med några kompisar. Det satt bra, minns jag.
Mars
Blev Årets Döv i Örebro.
Blev intervjuad två gånger på samma månad. Ovan situation.
April
Spelade minnesmatch för min gamla lagkamrat Patrik Alwinder, som dog i lekuemi. Nästan 500 kom. Kul! Mer om det kan ni läsa här.
Vann SM för döva i innebandy. Mitt fjärde guld totalt. Tredje med Örebro. Det var klubbens fjärde på 2000-talet.

BILDEN: Jimmy och Ludde häller upp skumpan på lagfesten hemma hos mig.
Maj
Cykeln blev stulen. Min fulsnygga gula dvärgcykel... Den var som en cab på sommaren, att cykla på. Liten o snabb. Lite skraltigt sommarraggarbil liksom. Införskaffade en militärcykel, vilket är skönt nu när det är halt ute.
Juni
Ställde upp i UR-programmet Teckenspråksland.
Firade av min kollega Lennart Tjärnström, som gick i pension.
Juli
Qsqvik med några kompisar. En del fester här och där. Rörde mig i mellansverige: Örebro-Uppsala-Sthlm.
Augusti
Gotland i en vecka.

September
Min läderjacka försvann på Firmis.
Blev General Manager hos SDI Innebandy.
Oktober
Hemsk månad på jobbet. Jobbade nästan ihjäl mig.
Innebandylanskamper mot Finland. Vinst i två av tre matcher för Sverige.
November

Spelade in en film.
December
Tog körkortet.
Firade av min chef Birgitta, som också slutat.


Hejdå 2008.
Hej 2009!

Kommentarer:
Postat av: Madzia



Händelserikt år! :)

O år 2009 kommer nog vara minst lika händelsrikt med många nya förändringar kanske främst inom arbetslivet o annat ;) Spännande dock!

2009-01-02 @ 11:44:58
Postat av: Guckan

Va? du tog körkortet?? Grattis!! :D

2009-01-02 @ 19:59:03
Postat av: Charlotte

Ja, grattis till körkortet!! Då kan ju DU få köra min lilla söta bil i sommar... :)

Jag blev inspirerad av dig och gjorde en variant av sammanfattning, men i mitt liv händer det ju inte så mycket, så det blev en liten återblick på vad jag skrivit under året istället.

Postat av: Askungen

Nu föder du fram ett nytt år, men inga nyårsavtal?

2009-01-13 @ 08:27:33
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits