Min skinnjacka + Firmis = inte sant

Jag är allt annat än glad... Min skinnjacka försvann i Firmis i lördags. Jag o en tjej gav våra lappar te en tjej i garderoben på Firmis, hon gick för att hämta jackorna. Hon kom tillbaka med bara en jacka. Hennes. Min var spårlöst försvunnen.

Vad gör man? Blir glad?

Humöret är allt annat än på topp just nu. De beklagade misstaget. Men för mig är det inget misstag, det är en katastrof att man kan slarva bort en jävla skinnjacka. Jag får väl ersättning, men det är en jävla klen tröst. Det tar ju ett tag att hitta rätt skinnpaj.

Rätt som det är, går livet upp och ned. Det var uppåt innan (Tack, Didar). Sen var det fritt fall (Tack, Firmis).

Kommentarer:
Postat av: mallan

Jag beklagar sorgen:(

Men trodde att det hette frimis? eller är det annat ställe du skrev?

Postat av: Julia

fy fan vilken dålig service ändå

2008-09-30 @ 19:07:13
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Madzia



åh shit vad trist!

hände mig me i vintras, min skidjacka o fleece men det var ngt fyllo som sedan lämna tbaks så jag fick tur pga säsongsliftkort fanns me där...så min historia slutade lyckligt men fynfan!



Att de inte kollar noga på nummer, visst det blir rusning osv men bättre att ge rätt jacka osv o lite segare service än att slarva bort jackor!



Hoppas ändå att personen som fick din jacka tar sitt förnuft o lämnar tbaks t frimis...



2008-09-30 @ 23:33:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits