Nära döden-upplevelse

Jag är utarbetad. Jag har jobbat och jobbat och bara gjort det jag måste. Imorse försov jag mig nästan till bildknäcket jag skulle på. Hann dit i tid och gjorde mitt jobb. Även om det kanske blir skit. Stod där och var nyvaken och ofokuserad.

Tur det finns autofokus i kameran. Men är det så bra att gå på automatik? Det fick jag erfara idag:
Jag blev nästan överkörd på hemvägen.
Jag sneddade över övergångstället, och hade gjort en snabb titt över axeln. Ingen bil. Plötsligt dök det upp en stor SUV som svischade förbi mig med bara centimetrar från mig, snett bakifrån. Hade den träffat mig hade jag varit död nu. Jag kan ha kollat lite slarvigt, men han/hon körde FÖR FORT. Bådas fel tror jag.
Jag vet inte vad han där uppe vill säga, men jag ska nog ta det jävligt lugnt nu...

Kommentarer:
Postat av: Charlotte

Snälla! Ta hand om dig!

Kram

Charlotte

2008-10-22 @ 20:16:56
Postat av: malin

ja, att du ska ta det lugnare... jag vill ha dig kvar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits