Den första snöflingan har fallit...



... På min panna. Jag blev inte pytt i panna. Jag blev bara glad. Äntligen! Dessutom drack jag min första julmust i söndags. Fan vad gott. Nu vänder det: Mot jul!


Snön försvann lika fort som den kom. Den första snön försvinner alltid fort. Men jag ber till Kung Bore: Blås på med snö lagom till december, tack! En vit jul är alltid bra.

För övrigt, bilden är tagen på Vahallavägen i storstan. Det vill säga i Stockholm. Jag var där i helgen och spelade in en film i Dramatiska Institutets lokaler. Ja, ni läste rätt. Tomas är numera inte bara journalist. Han är också filmstjärna. Numera.

- Jag hör av mig när jag fått en Oscar.

*harkel*
Nej, det närmaste jag kommer en Oscar är innebandygalne Oskar Gustafsson. Han bor här i stan. Han har inte ens rätt stavning på Oscar. Så illa är det.



Kortfilmen ska visas i mars, på Visuell Films gala och eventuellt på en filmfestival i Kalifornien. Det är en konstnärlig kortfilm där jag spelar huvudrollen Gabriel, som blir dumpad av sin tjej Ronja. Gabriel försöker fly, men det är svårt.

Kommentarer:
Postat av: Madzia



snöflingor gör en alltid gla´! ;)

Nu har vi äntligen fått lite mer stabil förvinter och snön som fallit ligger kvar, så skönt men lite halkigt ute pga varit "blixthalke"väder innan hehe..

men inte svårt att gissa vem som e glad trots lite tidigare mörker?! ;)

2008-11-17 @ 20:12:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits