Innebandycup och Facebook.


Tränade ikväll, så man är skönt nytränad men det kändes segt idag. Benen var tunga som bly.

Hoppas det blir bättre imorgon. Då ska vi spela innebandycup. Imorgon är det också deadline. Jag har hur mycket som helst att göra. Jag fattar inte hur jag ska hinna... Men det ordnar väl sig, det också.
I helgen ska vi i laget spela tre matcher, (blir fler om vi kommer vidare till slutspel). Vi möter bland annat ett lag från Uppsala, IBK Krusenberg. Det blir skoj att möta ett lag från min hemstad. De lag som deltar i cupen kommer från Värmland, Dalarna och Uppland och Södermanland, resten kommer från Örebro.



Fick ett mail från Facebook, man får ibland sån skit som - "xxx har tackat ja till din vänförfrågan" osv.
Brukar bara kasta dem. Jag läser aldrig dessa mail, men jag gjorde det idag. Det var ett mail där det stod följande:
"
Your friends have voted on your strengths and weaknesses:
STRENGTHS:
person with the best hair
best catch
most tech-savvy

WEAKNESSES:
most punctual
bravest
"

Är jag inte modig? Tekniskt skicklig? Hm. Stämmer det?

Kommentarer:
Postat av: Madzia



Hår grejen stämmer iaf ;)



O visst e det skönt me att få spela innebandy igen! O skorna passar bättre dock små grejs kvar hehe..men formen, skakar på huvudet i onsdags var det dött seriöst..men hoppas på bättre nästa ons om inte jag e för sliten efter Sthlmshelgen ;)

2008-09-12 @ 15:11:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits