I all hast...

Imorgon är det deadline. Och jag är inte riktigt färdig. Som vanligt med andra ord. Det känns ändå ganska ok.
Ska spela match ikväll - igen. I Lekeberg, av alla ställen... Matchen i tisdags, ja. Vi förlorade med 8-6 och jag fick spela ytter, center, back och var kapten i Nickes frånvaro. Kändes kul, men lite rörigt med positionbytena. Jag är som Zlatan, vi är båda temperamentfulla och födda -81. Och så e vi ersättande kaptener... Han har sina armbågar, jag mina knän... Just det! Det Zlatan kan göra med en fotboll, kan jag ehrm... Göra med en innebandyboll!



Idag hände det något ovanligt: Jag blir intervjuad. På TV. Det är inte ofta man blir det.
Programmet jag deltar i heter Teckenspråksland, ett program för grundskoleelever på teckenspråk. Det spelades in innan midsommar, så jag mindes knappt vad jag svarade. Jag var stel som en pinne tycker jag, man glömmer att man ska överdriva kroppspråket lite i TV... Man hinner glömma mycket på fyra år - för er som inte vet, så jobbade jag framför kameran hösten 2004 som vikarierande nyhetsuppläsare på Nyhetstecken.

Nog med skitsnacket. Ni som vill se programmet:
Klicka på länken härnedan. (OBS! Det öppnas direkt i Windows Media Player): 
 
http://www.ur.se/global/Templates/Asx.aspx?ProductID=147391

PS. För er som inte har humor: Det med Zlatan och jag var bara på skämt. Självklart är jag hur oteknisk som helst. DS.

Kommentarer:
Postat av: mallan

I dag min klass såg det avsnittet på skoltiden, det säger väl allt?

Du dög faktiskt!;)

Postat av: Charlotte

Jättekul att se!

Kram

Charlotte

2008-10-17 @ 22:18:53
Postat av: malin

fniss, där var det på tal om årtal igen ;) haha. programmet ska jag se senare, absolut när man inte måste rusa iväg. om det vore så enkelt... oftast är det inte det, men jag håller tummarna för dig!

2008-10-21 @ 07:27:44
URL: http://mallie.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits