80-talet - obscen tid?

Att 80-talet var ett säreget årtionde när det gäller kläder och frisyrer vet vi, men här hittade jag en bild på nätet. En påminnelse om hur korta shorts de hade på den tiden. Bilderna är miniatyr, klicka på dom så ser ni bilderna i större format.



Vet ni vem han är? Kommentera!
Kolla längden på shortsen..! 80-talet var farligt obscent - eller?



Jag själv har lirat i 80-talsstil - i innebandy-finnkampen i Åbo (2005?), där det visade sig att landslaget inte fixat nya kläder, så vi fick lira i gamla undangömda handbollskläder från 80-talet. Men jag drog genast nytta av det som ni ser härnedan:

Ja, korta var dom..! Hårbandet jag bär på bilden var en avklippt t-shirtarm. Haha.
Jag hoppas och tror inte att det där modet kommer tillbaka. Iallafall inte under min karriär. *håller tummarna för det*

Kommentarer:
Postat av: range

men visst gav det lite nostalgikänsla för oss som föddes i början av 80 talet ;)

2008-07-07 @ 23:01:25
Postat av: Tompan

Helt klart :D



Postat av: Ida

haha ja fyfan, 80 talet och 90 talet var inte fint klädmässigt... tänk fjortisar i buffaloskor ;-)



THOMAS BODSTRÖM PÅ FÖRSTA BILDEN!! (nej, jag fuskade inte. du sa aldrig vem han var på msn. tappat minnet fullständigt. jag lovar)



:D

2008-07-08 @ 02:22:04
URL: http://bblue.blogg.se/
Postat av: Madzia



hahaha! Påminner mig lite lite o våra nuvarande matchkläderför damer Virtus fast där är det istället XXXXLLL strl kan man juh tro ;)



Shit, nasty bild det där ju på Bodström :P



Hmm.. idag finns det ju forts obscen klädsl i form av orättvisa, jämförelse beachvolley damer o herrar.. anyway..80 talet..loveli..tur att man var liten liten då :P ;)

2008-07-10 @ 22:56:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits