Detta bådar inte gott...

14517-127
... inför fettisdagen.

ICA, skärp er!

Att försöka skylla på att andra tillverkare märker fel är lågt.
Det ni ska göra är att kasta saker om de kanske är felmärkta.
Det finns inget annat att göra efter er fadäs med köttfärsfusket.

Bäst semlor i stan (Örebro) har Hälls konditori, tycker jag.
Vasakonditoriet är inte så dumt det heller.
Har ännu inte haft semlepremiär - så tidig är jag inte.
Bara när det gäller julmust. Då köper jag alltid först av alla i det här landet... Hehe.



Nåja, det är lång tid kvar tills dess. Då kanske ICA hunnit lära sig hur man gör när man märker sina varor, hoppas jag. Det är trots allt ca 2 1/2 veckor kvar. Bakläxa, ICA - det ni!

Kommentarer:
Postat av: elsa

hehe inte för att jag bryr mig så mycket om huruvida ICA utvecklar sig. men om du vill gå in på en riksomfattande strejk så kan jag vara det söta huvudet utåt för din kampanj ;p

Postat av: Mona

Har du testat Brogrens semlor? (fikat i samma gata som k18) den har enligt förra årets undersökning NA och mina vänner den godaste semlan! Jag håller med!. MUMS!

2008-01-19 @ 10:33:56
URL: http://zharmy.blogg.se
Postat av: Älvan

Jag rekommenderar Bullvivan på Almbyplan! :)

2008-01-24 @ 10:01:06
URL: http://www.aelvan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits