Sådan far, sådan son. Sägs det...


Kära Mamma och Pappa.

Pappa står modell när mamma fotar honom (Eller, okej, han står bara där).

Det är ett släktdrag: Vi är vackra som modeller. Vi är snygga i den här släkten.
Det är bara en slump att vi inte jobbar inom modellbranchen. Faktiskt.

Ni som blir direkt upprörda och håller inte med, tror jag ni har missförstått det här inlägget. En aaaning. Ta en skopa humor och läs det här inlägget en gång till, gärna med glimten i ögat, så kommer det att gå bra, ska ni se...

Dagens skratt i familjen Lagergren:
- Var är du stamkund?
- iii..i..i...i.... IIIIIIICA!


God fortsättning!

Kommentarer:
Postat av: Stina

efter att ha läst de ett par gånger så ligger jag nu dubbelvikt av skratt :P hahaha..

Postat av: elsa

jag fick också faktiskt läsa tre gånger innan jag fattade skämtet :)

2008-12-27 @ 14:45:01
URL: http://elsapelsa.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits