Erik Edmans blogg

image86 Erik Edman, vänsterback i Rennes och landslaget.

Erik har en blogg på viasat som jag brukar läsa. Han verkar vara en skön typ.
Han är en av mina personliga favoriter i landslaget. Det är lite synd att han inte spelar i Premier League längre.

Länken till bloggarna i Viasat är:
http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=0&Itemid=1783&lang=se



För övrigt var jag i Göteborg i helgen på Innebandy-SM för döva.
Vi blev fyra. Jag är inihelvete besviken. Hade sett framemot att spöa Dalir och Hephata på söndagen, men vi tappade allt.

Vissa blev självgoda och ville mest glassa runt på plan medan vissa försökte åtministone.
Nej, det var skit.

Kommentarer:
Postat av: mallie

självgoda typer är skit!

synd att vi bara hann med en vink...
...men i helgen kommer jag ju till din stad så det blir vink plus lite party ;)

kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits