En liten lista till er listefetischister...

Någonstans i bloggvärlden såg jag listan härnedan.
Det var en någorlunda ok lista och jag tänkte att jag väl kunde oxo skriva en sån lista, jag också.
Jag gillar egentligen inte att berätta allt om mig såhär offentligt, den som lär känna mig får göra det IRL :) Bäst så - det klassiska är oslagbart - att träffas ögon mot ögon, eller öga mot ögon... Inte alla som har två ögon att se med.
Nåväl, nu får ni veta lite onödigt vetande om mig.

Vi börjar nu:

Fyra jobb som jag haft i livet:
1. Lärarvikarie
2. Hockeyskolelärare (ideellt)
3. Nyhetsuppläsare
4. Journalist

Fyra filmer jag kan se om och om igen:

- Jag tillhör inte den skara som ser filmer om och om igen, men tre filmer kan jag säga:
1. Gökboet
2. Forrest Gump
3. Trainspotting
4. -

Fyra platser jag har bott på:

- Lustigt, det är bara fyra platser jag bott på:
1. I lägenhet på Torkelgatan i Uppsala
2. Radhus på Slåttervägen i Uppsala
3. Radhus på veckofamilj på Lavendelvägen i Örebro
4. Lägenhet på Västra Vintergatan i Örebro

Fyra tv-serier jag gillar att se på:

1. Seinfeld
2. På spåret - när jag kommer ihåg.
3. Nåt matprogram typ Jamie Oliver
4. Scrubs - när jag har lyckats se den, vill säja...

Fyra platser jag varit på semester:

1. Gotland
2. Side i Turkiet
3. Torremolinos och Costa del Sol, Spanien
4. Rom

Fyra hemsidor jag besöker dagligen:

1. ManagerZone
2. Julias blogg
3. Aftonbladet.se
4. N24.se

Fyra favoriträtter:

1. Grekisk sallad
2. Lövbiff m. pommes frites - MED VITLÖKSMÖR!
3. Mammas röda fisksoppa
4. Spagetti m. köttfärssås

Fyra ställen du hellre skulle vara på just nu:

1. I någon stuga ute på fjällen, utan internet och jobb att tänka på
2. Sitta o dricka lite öl på nån exotisk bar i Kuba
3. I det vintriga Visby på Gotland
4. Hemma hos päronen i Uppsala eller hos Julia i Sthlm.

Det var allt från mig idag.

Tack!

Kommentarer:
Postat av: tess

tjena tompan! lämnar spår efter att ha läst lite här o där härinne. så du har bara BOTT i uppsala och örebro? ingen annanstans? huga?!! hehe..
kram

Postat av: Thea

Vintriga Gotland! Åhja, det e bara så vacker här nu. ;)

2006-02-10 @ 18:25:25
Postat av: Ludi

Tack och lov, har verkligen längtat efter någonting om DIG själv härinne. Nu var visst en av de tre önskningarna uppfylld ;P Alltid nåt, det. Saknar dej. Pussar i massor!

2006-02-11 @ 02:21:42
URL: http://www.ludi.blogg.se
Postat av: Sofia

äntligen någon som förstår hur jag känner utan att tycka att jag är dum! ;) men det är bara att bita ihop och le falskt.. ;) allt bra annras? :) bra att du börjar skriva om nåt annat än bara sport :p ;) kramar!

2006-02-14 @ 22:01:54
URL: http://wiksofia.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits