MSN-konversation som redan är en klassiker:

Ibland är jag rolig. Mer sällan händer det att jag kommer på träffande saker på - engelska.
Denna msn-konversation med Diana är redan en klassiker. En annan klassiker kan ni läsa
här - en sak upptäckte jag - vädret var också fint då och precis som då känner man sig inte lika glammig som solen är idag. Precis som då; då som nu. Nu som då. Ja, ja. Whatever. Till det roliga nu:

Diana säger:
dricka kaffe? i solen? .
Tompie Tecknar´n | säger:
låter super
.Tompie Tecknar´n | säger:
men kaffe låter fyfan
Diana säger:
hahaha jajusst
Diana säger:
himla te fjolla!
.Tompie Tecknar´n | säger:
haha
.Tompie Tecknar´n | säger:
hör på den:
.Tompie Tecknar´n | säger:
coffee is shit:
the is the shit
.Tompie Tecknar´n | säger:
:D
.Tompie Tecknar´n | säger:
den kooom jag på nyss
Diana säger:
ppppf
Diana säger:
haha


Jag säger då det:
The is the shit.
Den var jäkligt bra. Ska nog ta och göra något av det.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits