De mest roliga sakerna som säjs kommer alltid upp spontant

Jag pratade med Malin, som jag brukar msna med en del. Jag har skrivit det tidigare - att spontan komik är det bästa som finns. Det går inte att framkalla fram såna situationer. Följande konversation kan ni läsa längre ned i texten. Jag vet inte om ni tycker det är roligt, men det tyckte jag :)

Tompan säger:
hur låter namnet "Stig Dagerman"? vad jobbar han med?
malin säger:
ingen aning? ngt med sport typ

Tompan säger:
heh nej journalist, en mkt framstående sådan
Tompie Tecknar´n | säger:
författare oxo
malin säger:
nu känner man sig liiite korkad

Tompie säger:
jag själv tycker det e ett författarnamn hårt
Tompie säger:
"har du läst nåt av Dagerman?"
malin säger:
hihi

Tompan säger:
det e inte lika författarvänligt me Lagergren
malin säger:
jodå
malin säger:
hidborn är ännu värre

Tompie säger:
nej, det kan funka, medan Lagergren är lite mer... åt trädgårdsmästarhållet
malin säger:
hahah bara för de lager och gren larvpotta

Tompie säger:
haha
Tompan säger:
tänkte jag inte ens på
malin säger:
:P




Annars då?

Jo, man är het nu.
- Sommarvärmen alltså, inte jag.

Kommentarer:
Postat av: mallie

tjena trädgårdsmästarn. harru gröna fingrar kanske?! ;) jodå, man är också het nu. fast kanske inte precis nu.

Postat av: Tiinis Kaninis

haha jo ja förstår det roliga :P
och det där med grillning, hmm, svårt att något annat slår en rosa grill.. kanske rosa grillvantar? :D

2007-06-18 @ 23:16:44
URL: http://thesatisfiedcony.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits