Efter träningslägret:


Fick vila det första passet igår, sen körde jag som vanligt på eftermiddagspasset som var hela tre timmar långt.
Idag hade vi tre timmars träning igen. Nu blir det soffläge resten av kvällen, med hockeyfinalen mellan Kanada och Ryssland som sällskap. Hur jag känner mig? Jag känner mig som mannen på bilden:

- Ganska mossig... Min kropp är helt söndersprungen.

Vaden höll, jag lade den på spikmattan i en kvart både igår och idag och hade på en del tigerbalsam. Imorgon kommer det nog att kännas...
Magen? Den känns helt ok. Vår tränare avbröt träningen idag - magen började krångla. Det visade sig att han också käkat kebab på Brunnsparken vid lunch idag. Så nu vet vi med största säkerhet att det var nåt skumt med kebaben där.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

En bra måltid innan SM: Ät den kebaben där alla magen krånglar. =)En energikick man kan få.

2009-05-17 @ 01:21:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits