Fältbiologer, släng er i väggen: Jag ett säkert vårtecken

Ni som klagat och svurit över vädret de senaste dagarna, tänk på denna stackars orm som gick ut o solade för 20 dar sedan... Den fick nog en chock av kylan som kom efter det. Där kan vi snacka om stel pinne.

Men iallafall: Jag slår vad om att den var ute o solade idag igen. Det var ganska behagligt i solen idag och solglasögonen åkte fram. Angående säkra vårtecken - skit i vitsippor och solande ormar:
Det är när jag bytt ut vinterjackan mot skinnpajen och kör utan mössa som det är vår på riktigt. Då kan fältbiologerna slänga sig i väggen, då är det VÅR!
Så håll utkik efter en Tompan utan mössa och med skinnpajen på. Då vet ni.



Annars då?
Jag känner en liten begynnande förkylning närma sig och mamma har flunsan. Jag ska till Uppsala imorgon. Jag hoppas att mamma är återställd då. Jag har verkligen inte råd med en flunsa nu...

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Men råd med en fika kanske du har?? =)

Postat av: Esbe

Då får vi hoppas att du slipper bli sjuk.



Ha det trevligt i Uppsala!!

2009-03-26 @ 14:34:03
URL: http://blesselisa.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits