Sista seriematchen


Några i laget efter vinsten i Askersund, där vi vände matchen och vann med 11-10. Ludde i mitten hade just blivit pappa bara något halvdygn innan. Han gjorde tre mål...

Ja, ännu en säsong till ända snart. Jag har nu spelat över 100 matcher med Örebro DIBF.
Efter matchen mot Kopparberg ikväll väntar prestigemötet mot IK Hephata nu på lördag och SM i maj.

Grabbar, jag älskar er! Vilket härligt gäng vi e. Vi ska försöka avsluta snyggt mot Kopparberg, va?
Matchen spelas förresten i Birgittahallen kl 17.30 ikväll. Kom dit om ni vill. Ni är välkomna!

Kommentarer:
Postat av: Madzia



Wee!!

Härligt härligt!

Mitt lag i Ösd vann också deras sista seriematch tror jag... riktigt kul o spec me tanke på vad för lag vi har osv ;)



Ah ni spelar nu så lycka till :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits