Patrik Allstars vs. Hockeyhjältar


Den nya loggan som jag ritat, till minne av Patrik.

Måste puffa för välgörenhetsmatchen som spelas om exakt en månad:
Den 4 april kl 15.00 i Gränbyhallen i Uppsala spelar Patrik Allstars, med mig i laget, mot Hockeyhjältar som består av gamla hockeystofiler som: Pär Djoos, Tommy Sjödin, Per-Erik Eklund, Åke Liljebjörn, Robert Nordmark m.fl.

Matchen spelas till minne av vår framlidne lagkompis Patrik Alwinder som dog i lekuemi för tio år sedan. Ifjol spelade vi match mot Almtunas damer och vann inför 500 åskådare. Alla intäkter går till blodcancerfonden. Kom dit, se en sevärd match - för en god sak!
Det är en match vi ska vinna - utanför planen: Den mot cancern.


För mer info, besök vår hemsida:
http://patrikallstars.webs.com/


Jag i matchen mot Almtuna damer ifjol (klicka för förstoring)

Kommentarer:
Postat av: Madzia





Såå sugen på att se dig på plan av is ;)

Men tyvärr, i fjälls me tjejgänget då :S



O hörru, nästa gång du vet prel datum tell me så bokar jag upp! :D

Postat av: Guckan

jag kommer!

2009-03-05 @ 22:15:06
Postat av: Sandra

2009-03-07 @ 01:05:06
URL: http://sandralillymaria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Wops, råkade trycka enter...



Det jag tänkte säga var; TUMMEN UPP =D

2009-03-07 @ 01:05:57
URL: http://sandralillymaria.blogg.se/
Postat av: Jockus

Kul det där med match 4 april. Men hörru, när stod du på skridskor sist? tränat nåt före matchen? hehe....

2009-03-12 @ 23:27:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits