Kan inte snön sluta falla?

Jag ser ut som en slickad katt efter cykelturen hem i snöyran.

Missuppfatta mig inte - jag älskar snö. Men nu har jag fått nog. Jag vill ha vår nu... Är ganska trött på snö nu. Cyklade hem från en superb middag med bland bröderna Sundqvist på Pizza Planeten. Hanna kom och höll oss sällskap.

Blev enchildas för mig istället för burritos, som jag tänkt ta från början. I övrigt har det varit en intensiv dag. Full fart i mejlboxen och ett lyckat topphemligt lunchmöte.

Just nu har humöret sjunkit lite:
Jag deppar ikapp med min gråa soffa. Teven är mitt enda sällskap och inte ens den har nåt kul att erbjuda. Ja, ja. Snart är det nog sängen för imorgon väntar en lång dag med jobb i storstan.


Kommentarer:
Postat av: Charlotte

Håller med helt och hållet med snön! Våren visade sig i lördags och söndags, i morse var det helt vitt på marken... Och nu snöar det igen. Men du vet, det ska vara 7 staräurar först, innan det blir vår! :)



Själv hittar jag alltid nåt på tv:n (tyvärr kanske man ska säga). Just nu är det Project Runway mina ögon fastnat vid. Men sen blir det sängen här oxå. Kram på dig!

Postat av: Ludde

Skriv oxo om taxi! ;)

2009-03-25 @ 11:37:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits