En lista

Bjuder på en sån där EGO-lista utan fjortisfrågor:

Vad är du mest rädd för:
Att förlora alla mina nära och kära och dö på fläcken.
Vill du gifta dig: Ok, vänder på frågan: Kommer det att finnas någon som vill gifta sig med mig?
Vem hatar du verkligen: Varför hata?
Har du varit kär: Ja.
Kör du bil: Ja.
Gillar du att ha folk omkring dig: Jag är en enormt social person samtidigt som jag är något av en ensamvarg. Så det är både och.
Är du ett hälsofreak: Ok, vi säger såhär: Jag moffar chips, men väljer gärna fullkornpasta. Både och här också.
Är du ensam nu: Ja.

 

FAVVO:
Rum i lägenheten:
Vardagsrummet.
Parfym: Kör in natura. Deodorant är det enda jag använder. (parfymen GANT använder jag sällan: Den får stå o damma)
Mat: Mammas, o grekisk sallad, pasta, lövbiff me klyftpotatis o mkt mer... WOKAT!
Dricka: Vatten och te.
Godis: Hm... Gott o blandat.
Tidning: VI och givetvis, Dövas Tidning. :P
Film: Bland annat Gökboet.
Djur: Hund.

 

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR JAG:
Gråtit: Nej.
Köpt någonting: Öl.
Varit sjuk: Nej.
Sagt "jag älskar dig": Nej.
Saknat någon: Ja.
Kramat någon: Ja. 

 

 


Kommentarer:
Postat av: Anonym

du är nääääääääääääääääääääästan där, det ser jag ..

2009-03-22 @ 19:59:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits