om fredagens LIVEparty:

Tekniken sög: Servern ville inte helt så bilderna blev hackiga stundtals och ljudet ville inte stängas av. Jag ber om ursäkt. Och sladden till Henkes webcam var superkort och då han inte har nån bärbar dator som kan flyttas runt ledde till att vi mest bara kunde filma en del av rummet, inte hela.

Det var bara tänkt som en kul grej, vilket ni nog förstår. Jag hade iaf kul.
Hur många som tittade under kvällen? 192 tittare tittade förbi. I snitt hade vi 12 tittare hela tiden. Kul!



4-3 mot Lekeberg igår. Min och lagets första match på tre veckor. Vi gjorde två mål på 21 sek i slutet och i spel 4 mot 5. Kändes skönt att få nita dom. Lekeberg jagar kvalplats och förlorade tre poäng igår mot oss. De var inte så glada, en del bröt av sina klubbor efter matchen. Var skönt att se. Vi förlorade ju borta mot dom i höstas med 8-7, de fick ett skitmål i slutet. Nu är vi kvitt.

Kommentarer:
Postat av: Madzia



Grattis till segern! ;)

Najs...



Ah, synd att tekniken strulade - jag hann inte se ngt alls, omd e bereodde på att jag var tidigt inne eller att jag inte riktigt fattat hur de funkar vet jag inte :) Men men..next time maybe? ;)

Postat av: Pärwie

Grattis till segern, förstår att det kändes riktigt bra att vinna över dem :D

2009-01-12 @ 00:15:43
Postat av: Anonym

ja faaan, det var skön seger, jäkla bra kämpat av er o måla fan på väggen med 2 SH mål! fasen, jag ville köra över #15 i lekeberg...



lite tur att jag står däruppe som publik... lol...



//gaston

2009-01-14 @ 16:41:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits