Näsagara Falls och överkörda måsar.


(klicka på bilderna för förstoring)
fr v:
Bild 1: Jag vred.
2. Kylan håller i sig. Spåren i snön visar att jag inte är ensam. På sommaren ser man ju inte spåren. Det finns överallt. Man inser inte att folk verkligen går överallt förrän på vintern, då snön ligger på.
3. Jag är sån som lägger märke till sånt, gör ni inte? STIG LENIN. :) Synd att T:et är borta i ordet INTAG. Vet inte om någon har busat eller om tidens tand har gjort det där. Men iallafall: INTAG STIG LENIN. Visst e det småkul?

Idag har jag mest tillbringat dagen med en toarulle under armen. Och en kopp te med citron och honung i handen.


Jag är helt däckad i en förkylning som heter duga: Det är min näsa som är i farten nu. Den liknar en kran. Och nej, den ena näsborren och den andra har inte varmt respektive kallt... Äh, jag försöker skämta bort det. Det går inte. Dra åt fanders, snuva. Är riktigt less. Riktigt jävla less.
 
Jag har varit irriterad och småsur hela dagen. Det är kanske tur att jag inte träffat en människa idag, förutom när jag lämnade igen bilen. Förresten, de var hur trevliga som helst där idag. Min teori om söndagspersonalen är mer bitter än vardagspersonal har bara befästs. Eller teori, det är snarare en fördom...

Det finns många överkörda måsar här. Ja, i form av snytna papperrester. Jag skopar undan dom o kastar dom, sen blir fler överkörda. Så håller det på. Tur att jag köpte en bigpack toapapper på Willys igår. Massmordet fortsätter.

Ja... Vi får se när det här helvetet slutar. Ska bara gå och snyta mig. Återkommer.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

krya på dej! fixa en vick vaporub vettja =)



då får du väck på förkylningen o snora bort all shit!



om du hostar, fixa en Quilla Simplex... kul harkla opp allt o spotta ... heeee...



//gaston

2009-01-06 @ 00:45:39
Postat av: Anonym

ha ha ha detta med lenin... lol!!!



//gaston

2009-01-06 @ 00:46:44
Postat av: Madzia



:D lenin! ngn hade de verkligen kul där ;)



sure, vintern visar upp allt som inte syns på sommarn men samtidigt döljer den allt oxå som syns på sommarn ;)



Hoppas du e pigger&glader idag :D

2009-01-06 @ 11:02:30
Postat av: Madzia



p.s. hur långt hår har du nu? eller e de mössan som klämmer ner&fram alla lockar?! ;)

(du har ej klippt dig sen okt-nov vi sågs?)

2009-01-06 @ 11:03:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits