Dagens beröm går till...


Till vänster: fjolårets katalog. Den till vänster är... ja, det kan ju ni räkna ut själva.

... Eniro.

Äntligen har de bytt format på den stora klumpiga telefonkatalogen som jag övrigt inte använder alls. Eller jo, kanske max två-tre gånger om året.

Iallafall: De är på rätt håll, för telefonkatalogen är enligt mig en utdöende förteelse. Helt rätt väg, att minska på formatet. Jag tror och hoppas att dessa kataloger försvinner en dag.
För miljöns skull - även om vår skog är förnyelsebar, behöver vi knappast det skräpberg som telefonkatalogerna orsakar varje år.

Kommentarer:
Postat av: Piggelin

Jaa så sant, jag använder den heller inte..När jag vill ta reda på restaurang eller så kollar jag på eniro.se..Det är mer bekvämare:D..

Postat av: Charlotte

Håller fullständigt med dig! Den bara ligger där och skräpar.

2009-01-15 @ 18:52:02
URL: http://hemmahedda.blogg.se/
Postat av: loup IGEN

please, lämna tillbaka den... eller säga upp till nästa år...;) för miljöns skull.;) puss

2009-01-15 @ 19:05:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits