Frånvarande

Tankarna far runt i huvet, helt ofrivilligt (kanske inte) har jag fått fjärilar någonstans i magtrakten och tankarna har fått för sig att banka vett i mitt huvud. Om det är vett, vet jag inte. Det vett jag har är nog inte mycket att ha. Haha. Skämt åsido.

På sistone har jag:
Varit förkyld till och från. Jag tror att det är dessa bevingade lustigkurrar som tagit sig in utan ett enda tillstånd i min kropp, som är de skyldiga. Ibland känns det bra, men just nu tvivlar jag. Fast jag är säker på min sak. Men ändå... Jag får väl hållas. Låta dom flyga runt i huvud, tills jag blir åksjuk.

Vi åkte på storstryk mot Lillån igår, med 16-5. Vi åkte nog på en kollaps. efter fem raka vinster. Jag deltog inte, var i stockholm på julbord och jobb. Är min frånvaro så betydelsefull? Jag hoppas både det, och ändå inte. Ni fattar väl att jag inte överskattar min egna betydelse. En man gör inget lag.

Jag ska tillbaka till Örebro om ungefär 38 minuter. Först lite makaronilåda och svartvinbärsdricka till. Det är inte så dumt, hoppas det stillar mina sinnen.

Tills dess säger jag att jag längtar. Jag hittar inte orden just nu: De bevingade har tagit dom.
Just nu når jag inte dom. Återkommer.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits