Tillbaka från Gotland...



Langhammars, Fårö den 13 aug 2008:
Ord överflödiga.



Jag kommer att skriva lite mer om Gotlandsvistelsen sen, men här vill jag framföra ett stort tack till min generösa kusin
Charlotte (glömde tyvärr att fota oss tillsammans) som lät mig sova över första natten efter trassel med boendet: TACK!

Vi träffas inte så mycket annars, jag och Charlotte. Så det var kul att ses lite. Över en kopp te.
Det märks att Charlotte och jag är släkt med varann. Exempel: Vi dricker inte kaffe.
Resten av släkten gör det. Vi utgör en minoritet i släkten och håller därför ihop.

Haha.

Kommentarer:
Postat av: Charlotte

Haha, ja det är ju en anledning så god som någon att hålla ihop!

Det var bara roligt att hjälpa till, såklart!!!

Superbra foto det där! Tur att inte jag hamnade på bild. :)

Postat av: Madzia

:)

te-drickare, i minoritet.



Ah..najs bild faktiskt, o så ser man det viktigaste som blir extra framhävande när det blåser...

Lockarna :P

2008-08-20 @ 23:12:25
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

och vad jag saknar Gotland.. haha... Måste du ha sånna här inlägg här som påminner mig om allt det där :P

2008-08-28 @ 18:23:15
URL: http://nevnarien.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits