Att min mage har mage att trilskas med mig..!

Träningen igår gick bra, det var kul att se grabbarna igen, vi hade kul. Sen var det slut på det roliga: Jag somnade först kl 02.00 (uppe i högvarv) bara för att vakna lite före kl 06.00. Magen tryckte på lite - det var kanske för att jag sovit för lite. Men det visade sig att jag skulle ha fel. Var av naturliga skäl grymt trött - åkte upp till Nora för att göra ett knäck om hans jobb. Sen när jag åkte hem började min mage krångla.

Väl hemma var jag tvungen att gå på toa flera gånger innan jag stack iväg på ett uppdrag till. Kom hem och samma sak hände: Jag sprang ut och in på toaletten.
Skulle träna ikväll med laget i skogen men det är uteslutet nu - min mage är inte så samarbetsvillig nu. I Japan säger att magen är kroppens centrum. Och att man äter med ögonen (men det är en annan historia). Jag håller med. När jag har problem med magen så funkar ingenting hos mig. Som tur har jag problem med magen väldigt sällan - men varför just nu?

Googlade fram den bilden:

Så känns det nu - toalettstolen skrattar åt mig.

Kommentarer:
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

jag har lätt gummikropp :P

Najs toa btw ^^

Postat av: Jonnee

krya på dig...

2008-08-28 @ 19:33:51
URL: http://jonnee.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits