Listesjuka.

DAGENS LISTA:

vad är du mest rädd för:
Att förlora alla mina nära och kära och dö på fläcken.
vill du gifta dig: Ok, vänder på frågan: Kommer det att finnas någon som vill gifta sig med mig?
vem hatar du verkligen: inte värt att kommentera.
har du varit kär: ja!
kör du bil: nej
gillar du att ha folk omkring dig: Jag är en enormt social person samtidigt som jag är något av en ensamvarg.
är du ett hälsofreak: Ok, vi säger såhär: Jag knaprar chips, men väljer gärna fullkornpasta. Det ena och det andra.
är du ensam nu: ja

FAVVO:
rum i lägenheten:
vardagsrummet
parfym: kör in natura. Deodorant är det enda jag använder. (parfymen GANT använder jag sällan)
mat: mammas, o grekisk sallad, pasta, lövbiff me klyftpotatis o mkt mer... WOKAT!
dricka: vatten och te
godis: hm... Gott o blandat
tidning: S och givetvis, Dövas Tidning :P
film: bland annat - Gökboet
djur: orka

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR JAG:
gråtit: nej
köpt någonting: biljett te ÖSK-DIF
varit sjuk: nej
sagt "jag älskar dig": nej
saknat någon: ja
kramat någon: nej




Hasta la revolucion!

Jag känner för en revolt... E lite less på allt slentrian.

14517-91

Kommentarer:
Postat av: Pärwie

Kul lista :)

2007-07-01 @ 07:21:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits