Affärsidé

Hur ofta vaknar man och skriver ned nån superidé?
Jag får en massa ideer, men skriver aldrig ned dom. Skrivblocket finns aldrig i närheten när jag kommer på en superbra ide. Men imorse gjorde jag det.

Jag plitade ned affärsiden med en enormt nyvaken handstil - i och med det faktumet kan min affärside redan vara på väg ned i papperskorgen av naturliga skäl - min handstil är ganska oläsbar, också när jag är klarvaken.

Affärsidén?
Jag säger: Bilar. Nu kanske man skulle bli "Ärlige Tomas" och ge sig in i bilbranschen?
Affärsiden är av naturliga skäl, hemlig. Tills vidare.

Återkommer när jag blivit rik på bilar.

Kommentarer:
Postat av: Charlotte

Bilar är kul. :)

Ja, du skulle ju också kunna bli läkare - med din handstil. ;)

2008-09-17 @ 13:29:59
Postat av: mallan

ha, det där känner jag igen..:P Jag bär inte handväska för att jag är tjej, utan helt av den anledningen- anteckningsbok! ;)

Postat av: litto

kan jag bli delägare? Jag är less på skolan...

2008-09-23 @ 19:36:18
URL: http://forzalitto.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits