Svar på tal

Postat av: Robert L

Ahh jag har hört nån Lyons fågel har tecknat gömt till mig att du, Tompan har fuskat med att ge mutor till folk/personer trots dom vet inte riktig vilken pizzeria de ska rösta på den pizzeria så du bad dom att rösta på den för att den pizzeria ska vinna..vad är Tompans försvartal?

Svar:
Kan bara garva åt er som påstår sig att jag mutat folk. Med vad har jag mutat? Pizzor?
Det var en rättvis pizzeriaomröstning där Vedugnen vann.

Punkt.



Fanny: Jaså, måste testa Nobel då... :)

Kommentarer:
Postat av: Robert L

Lite fortf tveksam på det...
Du kan ha mutat med vad som helst..
det är bara att leta rätt pris åt rätt person..
Man vet ju aldrig vad du har tänkt dig...
Om det var en rättvis så är det men en gnutta tveksam finns där ändå...jag skyller på mänskligheten =) =) =)

2006-11-17 @ 14:13:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits