Ropa hej...

... före man kommit över bäcken är dumt. Det visade sig vara dumt att tokhylla kebaben jag åt igår. Mitt i natten började magen rumbla och dåna. Varje gång det blev nån kris, sprang jag till toan - men magen lugnade sig direkt få fort jag satt mig på toastolen. Det hände inte ett skit. (förlåt, kunde inte låta bli)

Hela natten blev alltså ett springa-till-toa-race. Enerverande. Sen när jag vaknat, något trött efter nattens springande mellan sängen och toan kände jag mig illamående. Spyfärdig. Men inget hände då heller. Nån gång efter lunch blev det bra igen.
Tills jag köpte en macka ute på Marieberg. Då började magen hoppa runt och spela banjo i buken på mig. Kände mig som en oinbjuden gäst i min kropp. Vad fan har jag gjort magen? Nu har läget stabiliserats. Än så länge.

Säga trevlig helg? Vågar jag inte säga. Inte än.


Kommentarer:
Postat av: Jenny

Kebaben var nog riktigt dålig.. Hoppas du snart blir bättre!

Postat av: Guckan

Kanske därför det smakade så bra

2009-05-08 @ 21:41:02
Postat av: Tompan

Jenny: Tack!



Guckan: Tanken har slagit mig också :)

2009-05-08 @ 22:26:27
URL: http://tompan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits