Dansar man ensam får man skylla sig själv

Igår var jag och Ludde ute på Björnstugan och ölade. Väl ute på dansgolvet gjorde en aspackad finne utmanande moves som såg för jävliga ut. Han dansade som i trans. Helt för sig själv. Vi var flera som stod och tittade på.

Jag skrattade till slut och gav honom tummen upp för hans moves. Då rann sinnet över för honom, han trodde väl att jag stått och kollat in honom. Då blev det fart på bögfoben i honom. Han ville bjuda till dans.

Han skulle börja slåss: Han tog tag i min tröja o började slita i den och svära. Smockan hängde i luften. Jag kom loss precis när en knytnäve ven över ansiktet samtidigt som Ludde hann få bort mig från honom. Det finns ett passande ord för såna fulla finska bögfober som dessutom tar fel - jag är inte ens en bög.
Ordet är:

TÖNT.

PS. Jag och Ludde skrattade mig hela vägen hem. Tack, bögfob-finne. DS.


Finnen spelade i samma serie som denna ryss:


Kommentarer:
Postat av: älvan

ja fan ingen jävla snubbe ska få spana in på han! klart att han bjöd på sig för damernas skull men va fan får man se på så fick man en snubbe på sig i stället,så klart finnen blev typ förbannad på dig ;)

2009-03-22 @ 21:15:41
Postat av: Charlotte

Jag har utmanat dig. Kolla min blogg.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits