Såg ni...



... Denna spelare stå upp för nationalsången inför matchen? (nåja)
Det får stanna vid en dröm. Tur det kanske. För Sverige. Jag suger i fotboll. Min högerfot duger till att lägga passningar. Inte så mycket mer. Är kass på huvet, har ingen vänsterfot... Ja, ja. Nog om det.

Matchen? Den stannade också vid en dröm. En våt dröm om final. Men jag är jättestolt över grabbarna som vände, lika besviken är jag på baklängesmålen. (Bjärsmyr, vad fan tänkte du med?)
Vi flippade ur när de gjorde 3-3, jag och Gaston. Det där laget viker aldrig ned sig. Det bådar gott inför framtiden för svensk fotboll!

Det var hursomhelst en skön dag igår. Sol, grill och lite bärs. Och fotboll på högsta nivå. Som avslutades med en öl på Olearys. Imorse vaknade jag något blytung. Men till lite sol. Det är ju inte fel det.

Lite bilder från gårdagskvällen:


Grillmästaren själv, Gaston, Lapin Kulta och så ryggbiffar på rygg, klara för att ätas.

Ikväll blir det nog grill igen. I solen. Tror dock jag tar cola ikväll...
Lite inlägg om vad jag gjort på sistone, kanske kommer. Kanske. Har lite bloggsvacka. Men det kommer.


Kommentarer:
Postat av: gaston

tack för senast! skojigt + bra kämpat av ungdomarna i U21-laget att komma igen från 0-3 t 3-3 o snöplig respass i straffar...



dom faller tungt, MEN dom kommer igen! Framtiden är deras!

2009-06-28 @ 01:52:24
Postat av: Adde

Flabbade när jag nådde till: "ryggbiffar på rygg" haha! föll borta med mina.. visioner...



Skoj blogg! Om än har jag bara läst det här stycket. Föll hit av slump genom länken från din hemsida(säker lite gammal, men upd iaf =] nostalgiminnen fr rostatiden dykes upp...



Keep up the good work och ses i osqvik

2009-07-09 @ 18:15:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits