Ännu en bild och en semlerapport



Vidvinkel. Thats it! (klicka på bilden för förstoring)



På tal om semlorna som jag nämnde för ett tag sedan här på bloggen:
Det har inte alls blivit många semlor: Aptiten är körd i botten. En semla hos Mallie har det dock blivit. Och ett par hemma i Uppsala. En fräulein Brogrens-semla blir det väl snart. Jag vet inte. Jag har haft annat att tänka på än semlor.

Har gjort lite saker som jag aldrig gjort förut och detta i en paus. Jag håller ned bromspedalen och tänker efter. Har inte mått bra den sista tiden av olika anledningar. Har bland annat vilat i några dagar hemma hos föräldrarna i Uppsala efter en hektisk tid både innanför och utanför lägenhetsdörren. Inombords har jag haft ett kaos. Jag har slagits mot mig själv, från morgon till kväll.

När jag lämnade Örebro för några dagar i Uppsala kändes detta konstaterande verkligen tungt - det finns åtminstone två personer här på jorden som verkligen utan förbehåll blir glada att se mig:
Mamma och pappa.
Som jag ibland känner att jag försummar genom att vara dålig på att höra av mig, även om jag vet att de vet att jag finns där för dom. Och de för mig. Tack, mamma och pappa för att ni är så fina. Även om jag kanske inte alltid tycker det, så vet ni det.

Kommentarer:
Postat av: Kristofer

Det är du inte ensam om. Jag vet inte hur ofta jag tyckt att jag borde höra av mig och kolla läget där hemma. :) Föräldrahemmet är nog det enda stället jag verkligen kan slappna av till fullo.

Postat av: maria

mamma o pappa ska vi alltid uppskatta även om de kan vara urjobbiga, men de enda människor på denna jorden som känner oss bäst är sina egna föräldrar. =)

2009-02-22 @ 23:21:04
URL: http://mippy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Instämmer med Kristofer och Maria! =)

2009-02-23 @ 10:52:37
URL: http://sandralillymaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits