Frukost


Min frukost imorse - på Hälls, vid Olaigatan.

Inte så dumt alls. En kopp te, en rejäl fralla med allt möjligt i. Man vaknade till liv, kan man lugnt säga.
Vad jag skulle göra efteråt? Det får bli en hemlighet tills vidare.



På jobbet är det ganska lugnt just nu, julnumret är snart i tryck. Julstämningen ökar för varje dag nu, affärerna storsatsar för jul nu. Jag såg förresten lussebullarna stå framme inne i Hälls. Småbarnsmorsorna är redan ute och jagar presenter. Det är därför jag inte ska ha fem ungar på mitt samvete. Max två stycken (om man nu kan skaffa barn) så man slipper springa sådär till jul..! Usch.

Apropå dricka, har glögg hemma nu. Den ska nog avnjutas snart, lagom till helgen. Jag har redan druckit en hel del julmust.
Behöver jag skriva att jag älskar julen?

Kommentarer:
Postat av: Madzia



e det den brevve slottet, typ lite sådär gammeldags konditori/fikaställe??



Lät ju superlyxigt me sånt frukost, bode kanske oxå snart fixa ett sånt..kanske me kusinen som kommer imo.. :)



Ohjah, jag längtar på ett sätt att komma hem o få uppleva julmyset ytterligare. Har inte julpynt här..

2008-11-26 @ 21:49:00
Postat av: Charlotte

Två kids räcker gott och väl... jag lovar. :) Jag börjar gilla julen mer och mer. Har mest sett den som en stressig och jobbig period, men nu när jag har en del av det där stressiga bakom mig så känner jag att jag kan njuta av allt mys. I år blir jag ledig hela 9 dagar kring jul också! Helt FANTASTISKT! :)

2008-11-27 @ 18:37:57
Postat av: Ida

Vart är frallan på bilden? =D



Usch ja, inget fotbollslag a'la Jolie och Pitt för min del heller. Funderar på att bara skaffa sladdisar :D du vet, typ en unge, sen 10 år efteråt en unge till, sen efter 10 år till en 3e unge :D så slipper man allt jävla syskonbråk, avundsjuka och sånt där ;D fan nu tycker jag faktiskt jag var smart!



allt bra annars? kram

Postat av: Ida

Måste tillägga.... jag ÄLSKAR julen! Klapparna behöver man inte, men familjemyset och maten! åååh, ett under att jag inte förväxlas med jultomten himself så fet som man blir.... beror väl bara på att man inte har skägg :D

2008-11-28 @ 17:26:29
URL: http://bblue.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits