Ännu en deadline avverkad.

Har haft en hård vecka med deadline i fredags. Nu är sista tidningen för i vår klar.

Jag kan pusta ut lite nu - innan en vecka full med möten möter mig första veckan i juni. Sen kan jag nog ta ut semester. Har inte bestämt semesterdatum men det blir nog som chefen vill - i mitten av juni-juli. Och ev en vecka i augusti. Och det tragiska är att jag känner att den sommaren kanske jag sover bort... Är så trött och sliten. Just nu. En vecka ute på Gotland hade suttit fint nu.



Har hunnit med en del fester på sistone också, som ni märker:
14517-146



EM i fotboll snart. Jag längtar.
Ska nog skriva ett inlägg om EM-truppen sen.

Kommentarer:
Postat av: elsa

gotland t midsommar? gör upp en plan du så jag nästan 100% call dig :)

2008-05-27 @ 13:44:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits