Stollar har många roliga stunder.

Ja, besvikelsen över Sveriges debacle mot Ryssland har lagt sig. Nu blev det Hollands tur att gråta. Och Guus Hiddink är Guud - i Ryssland.

Han lär nog inte kunna komma hem till Holland förrän jul. Det är nog vilda fester runtom Röda Torget i Moskva nu. Vad jag tycker om matchen?
Ryssland vann klart rättvist. Jag säger: Grattis, Ryssland!
Att vinna med 3-1 mot ett lag som krossade Frankrike och Italien... Det ÄR starkt gjort!



Utan att gå in på det längre än så - säger jag: Att ha en blogg leder ibland till att man träffar nytt folk - tack, min blogg för det!

Semestern har börjat.
Nu är jag ledig fram till v.29, sen blir det jobb fram till v.33.
Några planer har jag inte satt upp, mer än att det blir en vecka nu i veckan hos päronen i Uppsala som kommer att bestå av en Kubb-Cup tävling (haha)
Sen blir det en högst ev. sista minuten-resa dit solen finns.
Sen blir det nog Gotland under vecka 33. Ett bra sätt att avsluta sommaren på är att augustibada på vid någon strand på Gotland, typ Nisseviken. Eller Holmhällar. Eller vafan. Bara det är på Gotland!
Men tills dess hoppas jag att solen dyker upp så snart som möjligt. Lite värme skulle inte skada.



Till sist - klicka på bilden:

Ett träffsäkert citat av min mormor som avled i januari iår. (Jag tänker på dig, mormor)
Och ja, jag är en stolle. :)

Kommentarer:
Postat av: elsa

hihi :) smart o vis mormor du hade. syns t helgen? puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits