Nu börjar suget komma tillbaka!

Suget efter innebandyn har legat o grott i kroppen i ett par veckor nu, men idag kände jag verkligen att "fan, jag vill spela innebandy nu." Och då menar jag nu. En klar signal på att det är nog dags för mig att ge mig ut o börja röra på fläsket lite. Säsongstarten är inte långt bort nu...


Säsongen slutade bra för vår del i SM för döva. Här står jag och kollar på bucklan, som jag fått lyfta i fyra gånger nu. Jag ser gärna en repris våren 2009, då vi lirar på hemmaplan - det vore en dröm. (klicka på bilden för högre upplösning)



Kom på en sak till: När säsongen startar så är det den 18:e säsongen jag är aktiv. Jag började i Almtuna 1990. Ett tecken på hur gammal man blivit..!

Kommentarer:
Postat av: range

den där bucklan har ni bara lånat, glöm inte att putsa den innan ni lämnar den tillbaka ;)

Postat av: Pärwie

Suget efter innebandy? Låter nice, självklart e jag mest sugen på semester som jag njuter maximalt just nu men min innebandysäsong drar igång andra veckan i augusti med frölunda, det blir en nice säsong med tuffa matcher. Hoppas ni går mot en bättre säsong än senaste säsongen men att ni vinner guldet igen nästa år e inte troligtvis ;) vi surdarna siktar nämligen att vinna det hela :D:D

2008-07-16 @ 18:27:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits