Listesjuka

En del har jämt listor i sina bloggar. Jag brukar inte lista saker, men ibland dyker det också upp en och annan lista även här. Här är den:

Dagens humör:
Många skrattsalvor har avlossats idag - bra.
Dagens hälsa: Fri från den efterhängsna snuva jag hade i förra veckan - också bra.
Dagens borde: Sova tidigare - inte bra.
Dagens frisyr: Vildvuxet - bra.
Dagens klädsel (just nu): Mjukisbrallor, vit huvtröja - bra.
Dagens planer: Sova.
Dagens material (vill ha): Är ingen materialist. Jag är en enkel man - bra. Inget krusiduller här inte.
Dagens längtan: Titta på filmen Farväl Bafana - får väl kolla på den nån annan gång.
Dagens fundering:
Ingen speciell.
Dagens beroende: Te. Drack kopiösa mängder - bra.
Dagens tråkigaste: Hm... Inget speciellt idag har varit tråkigt - bra.
Dagens tidning: Aftonbladet - skitblaska, men vad fan.



Angående det förra inlägget om att lönehelger är överskattade - jag menade:

Att lönehelger är överskattade i betydelsen: Att vi skattas på en massa pengar då vi har lönehelg.
Dålig ordvits kanske, men ack så sann :)

En eloge till Jenny som fattade vinken ;)

Nu kanske nån som går igång på det ekonomiska området är nyfiken på min ställning kring skattepolitiken:
Min åsikt:
Jag tycker att den skattesats jag betalar varje månad är helt ok. Det finns inget att klaga på.

Kommentarer:
Postat av: elsa

jag hade också skoj igår ;p

Postat av: malin

så sant det med lönehelger! du som klagar på att jag dricker mycket kaffe, te är väl inte så jättemycket bättre om du inte dricker grönt te? ;)

2008-01-27 @ 21:14:04
URL: http://mallie.blogg.se
Postat av: mallie

OK, 1-0 till dig. te är bättre än kaffe ;)

och hur är en lagergrensk familj? kan vara bra att veta, ifall jag agerar rådgivare åt en tjej senare ;)

2008-01-28 @ 18:59:17
URL: http://mallie.blogg.se
Postat av: Sixxor

Hörru mannen, jag samt några dussin till väntar fortf på uppdatering! seså, tangentbordet bits inte ;)

2008-02-08 @ 15:45:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits