Blev inget Geni - pga en sömntuta

John. Ja, han sov hemma o kom aldrig.
Så det blev aldrig någon geni-runda.
Däremot blev det idrottsgala iallafall.


Har två saker att säga om galan:
  1. Grattis Zlatan, du är kung.
  2. Grattis alla andra som fick pris.

Så stor var Zlatan. Men så har han rätt tjej.
Hans flickvän heter ju Seger - man kan inte förlora, med det namnet.



Och Charlotte Kalla, vilken utstrålning. Hon har pepparkaksögon.
Henne kommer vi att se mkt mer av framöver - var så säker på det.


image126Kalla.



Till slut:
Galans pinsammaste klädsel var Klüfts orangea gammelfarmorkavaj (var det en jacka ens?)
Det var verkligen B. Tur att man inte har "bästa klädsel" som en gren i sjukamp. Då hade hon blivit rundad. Många gånger om. Elakt sagt kanske... Menmen, det är min åsikt.

Kommentarer:
Postat av: John

Sorry mate, vi får köra en annan dag.
Blev middagen lyckad då med din hemliga kryddkombination? He he, vi höres.

2008-01-15 @ 16:55:03
Postat av: malin

Åh, kära Tomas. Jag skulle ha velat skaka hand med dig, men jag avstod på grund av Du hade så mycket nagelsvamp. Om Du kan tänka dig att fräscha till fötterna lite, och gärna ha strumpor eller åtminstone tofflor på dig då hälsar jag gärna på Dig. Med vänliga hälsningar Malin på tredje våningen


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits