Imorgon, imorgon..!

Mot Hovsta 1 feb förra säsongen. Fotograf Jacob Jakobsson

Det är inte ofta man vill att morgondagen ska komma fort. Man vill gärna leva i nuet. Men idag vill jag bara att det ska bli tisdag - det vill säga imorgon: Dagen då jag beträder denna heliga arena som syns på bilden - Birgittahallen.


Jag kommer att vara som en kalv på grönbete, vilket jag kommer med största säkerhet inte vara ensam om: Vi har första hallträningen för denna säsong. Jag längtar..! Jag skrev för lite över en månad sedan om hur suget kommit tillbaka - just nu känns suget som om att jag måste spela innebandy NU, för att stilla suget. Det kommer nog att minska drastiskt efter barmarksträningen på onsdag... Jag hatar barmarksträning men inser ju att det ena ger ju det andra något.

Grabbar - nu kör vi!

Kommentarer:
Postat av: Madzia

åh! lyckost dig!

Jag längtar oxå att få börja träna o spela nu!! Spec när man inköpt nya skor o allt...men får vänta tills skolan börjar o sen tjata på min kompis ;)

Good luck Tompgrett kalven!

2008-08-25 @ 21:29:11
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Fan vad jag saknar innebandyn :(

Postat av: Sassa brassa mandelmassa

Sikken fokus Tomas! :)

2008-08-29 @ 00:15:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits