Nu har min innebandyklubba gått i ide

14517-55

Skönt att säsongen är över, samtidigt som en fadd och bitter eftersmak dyker upp:
Vi kunde ha vunnit SM för döva i Göteborg. DSK Dalir vann hela skiten. De förtjänade inte det i mina ögon.
Vi kunde ha varit kvar i div. 4 i seriespelet, men vi ramlade ned till div. 5.
Jag kunde ha framförallt ha haft en bättre säsong. Jag vill bara glömma den här skitsäsongen.

Det kan inte bli värre...

Detta händer säsongen 2007/08:

Då ska vi fan tillbaka till fyran och vinna SM!

Kommentarer:
Postat av: Tiinisen

=) Bättre lycka nästa år! Man kan inte alltid vara på topp... Men jag blir väldigt nyfiken på hur innebandy för döva är. Kan du inte skriva ett inlägg om det eller förklara för mig? Hur dömmer dommarna och är det nån annan skillnad?

Postat av: Pärwie

Nyfiken över varför Dalir inte förtjänade att vinna?

2007-05-19 @ 23:22:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits