Madrid avklarat.

Var utsänd på WFDs kongress som fotograf (min första), med min kollega Lennart, som gör sin sista kongress (fyra stycken totalt).
Det var en intensiv vecka med åtta dagars arbete i sträck. Nu blir man inte människa förrän på ett bra tag. Tur att semestern börjar igen på torsdag. Då ska jag ta igen mig.


Här kommer bildbeviset på att vi varit i Spanien - bilden är tagen den näst sista dagen, där vi mest gick runt och var trötta, det kanske syns på bilden.
(Bildkvaliteten är inte bra, kameran började krångla de två sista dagarna, ni ser ränderna på bilden)

14517-93

Det skiljer nästan 40 år mellan mig och Lennart, men vi har jobbat bra tillsammans de gånger vi varit utsända.
Dövas Tidning kommer att sakna honom och hans digra kontaktnätverk när han går i pension under maj 2008.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits