En kommersiell dag, men men... GLAD ALLA HJÄRTANS DAG, ALLA!

Ni har säkert märkt att jag skriver sällan om mitt privata liv. Det betyder inte alls att jag har noll saker för mig och att jag inte har något att berätta. Det är helt enkelt så jag vill ha det.
Men ibland bjuder jag på några gobitar - det gör det bara mer speciellt, de få tillfällen jag gör det.

Och speciell för mig är Julia, trots att jag inte skriver ofta om oss. Jag tycker inte det är intressant för er att veta allt om mig. Jag vill vara hemlighetsfull... :)

Det viktigaste är ändå att vi älskar varann och att alla vet det. Mer behövs inte.

Här kommer två fina bilder:

14517-67 Kärlek sommartid


14517-68Kärlek vintertid


Glad alla hjärtans dag! Och Julia, jag ÄLSKAR DIG!



Dagens skratt:
offentlig toalett, Örebro

Två ungdomar ~18 sommarjobbar som lokalvårdare och städar på en biograf.
Kille: Kom och titta på toaletten!
Tjej: Vaddå?
Kille: Jag får inte bort det där gråa mellan kakelplattorna.
Tjej: Du menar fogmassan?

ur tjuvlyssnat.se


Kommentarer:
Postat av: Gullan

Åh vad söta ni är!
Kram

Postat av: Gullan

Åh vad söta ni är!
Kram

2007-03-14 @ 19:53:54
URL: http://gullanco.spaces.live.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits