Mataffärsteorin.

Alla har nog kommit hem helt slut - av kånkandet av de säcktunga papper- eller plastpåsarna fulla av mat, som i ett svep äts upp och ni ska handla igen. Är det bara det man gör i mataffären? Nej, det finns annat att göra i mataffären. Nämligen att kolla in det motsatta könet. I mitt fall är det brudar. Jag gör inte det systematiskt - bara gärna. Det är roligare än att glo på blomkålshuvuden, om man säger så. Här presenterar jag min Mataffärsteori.

Teorin går ut på att jag tror att man får veta mer om en kvinna i mataffären än man gör ute på stan. Utbudet på stan är mer tillgjort än i den lokala mataffären. På stan kan man se tjejer som är snygga, men i själva verket är de inte så snygga. Därmed är du mer utsatt för bedrägeri ute på stan än i den lokala mataffären.

I mataffären kan du se tjejer klä sig hur som helst - där finns många sanningar om tjejerna att upptäcka.
Främst är det kläderna och deras sätt att leva som syns i mataffären. De naturligt snygga tjejerna är snyggare i mataffären. Där finns det guld att hämta!
Det är därför granntjejen ibland är den snyggaste du sett - för du har sett henne många gånger i mataffären - osminkad men väldigt naturligt vacker. Tro mig, tjejer - sånt uppskattas av de allra flesta killar.

Bäst av allt; ser du en tjej med enbart mikromat i sin vagn, kan du räkna med att du får laga maten när du väl fiskat upp henne. Börja en dejt i mataffären (där ni handlar mat tillsammans för middagen hos dig) - det kan vara proaktivt. Då kan du nobba tjejen som vill ha majonäs på allt.


Tjejen som du träffat på stan visade sig vara en ful tjej som kanske har sin personlighet ändrad efter varje nummer av Cosmopolitan eller Vecko-Revyn. Inse fakta: Centrums snyggning kan vara stans bäst förklädde tjej.

Jag lovar:
Du föredrar en tjej som ser snygg ut i mjukisbrallor och huvtröja och som glider runt i mataffären och som väljer den bästa maten. Lätt.

Det gör jag.

Förresten, så blir det pepparbiff här ikväll - med sötsur lökkompott. Givetvis serveras det klyftpotatis till.

Kommentarer:
Postat av: Yrsa

Haha :) så sant!

2007-08-16 @ 01:57:31
Postat av: Tiinis Kaninis

diggar din teori :)

Postat av: mallan

du är rolig du.
Sant, jag klär aldrig upp mig när jag går till den närmsta mataffären, ingen annan tjejkompis har klätt upp sig i mitt sällskap till affären, stämmer ganska bra!

2007-08-16 @ 22:29:55
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: Tiinis Kaninis

hehe skrämmande vet jag inte.. men om man går i mörkret och inte är förberedd kanske det är läskigt ja :P

2007-08-25 @ 15:57:03
URL: http://thesatisfiedcony.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits