Jag har två tandborstar.

14517-94

Jag känner mig ganska ensam - och ser varje dag mina två tandborstar - de har iallafall sällskap.
Kul för dom.


Lite fotboll:
Elfsborg gjorde en bra match mot Valencia idag.
Denni Avdic - den killen har ingen respekt alls. Härligt att se!

Flera fotbollspelare har dött runtom i världen. Det känns inte bra.
Jag idrottar ju (innebandy) och det där kan ju hända mig. Det är hemskt ovanligt, men det känns enormt olustigt. Jag skänker dom en tanke på dem och deras familjer.



Börjar bli fullt upp på jobbet. Igen.



Ni som tror att jag är glad och pratar mycket - ni känner inte mig.



Försäsongsträningen har börjat igen. Skönt.
Den 30 sept börjar serien. Ska bli skönt det också.

Lite friidrotts-VM:
Mustafa Mohammed - du har min respekt.
Johan Wissman också.
Sanna Kallur, fy surt det måste ha känts. Jag skulle ha sparkat iväg nån vattenflaska.
Så mycket träning och komma så nära. Det skulle kännas bittert för mig.
Jag tillhör den skara av människor som hatar att förlora. Ja, jag hatar att förlora. När jag var en liten sork kunde jag grina efter en förlust i gympan. Så mycket hatar jag att förlora.
Hon kommer dock igen. Det var ändå hennes första VM-final. Och så är det OS nästa år...
Själv vill jag gärna också ta revansch för vårt lags fiaskosäsong ifjol. Vi ska tillbaka till fyran. Något annat finns inte.



En person sa till mig en gång i våras:
- Du har kalla ögon.

14517-95

Tycker ni också det?

Kommentarer:
Postat av: Erik

Jag tycker dina ögon ser sorgsna ut..

Postat av: piggelin

lugna ögon tycker jag och snälla ögon även:D

2007-09-08 @ 20:38:25
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: Anonym

desperata ögon.

2007-10-31 @ 18:44:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits