Tipsar en 128 kronors rad till ikväll.



Såhär ser min tipsrad ut:
14517-56
Det är första omgången i Champions League och Uefa-cupen som spelas ikväll.
En svår omgång, se bara på Inter-Sporting Lissabon igår... Lissabon spelade ut Inter och vann med 1-0.

Det blir kul i vilket fall som.
Tvekade länge på den första matchen.
Då visste jag inte detta: Allbäck är avstängd... Plötsligt ångrade jag mig lite, men återhämtade mig snabbt med devisen:
Ett tips utan chansningar ger ingen spänning.


Jag hoppas för övrigt att Kim Källström får spela en stund mot Real Madrid.
14517-58

Kommentarer:
Postat av: Kristofer

Hmmm. Vi får se om du får rätt ikväll ;) Jag tror att det blir 1-0 eller 2-0 till Real Madrid. Hoppas också på att Källström spelar ikv!

Men, som sagt. Ett tips utan chansningar ger ingen spänning! ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits