VEDUGNEN VANN!

14517-60Vedugnen.
Adress
Västhagag. 9
70346 ÖREBRO


Det här är alltså vinnaren Vedugnen i Västhaga! Grattis, Vedugnen!
De är värda ett besök. Ni kan åka förbi och se efter om det är en rättvis vinnare.
Det anser jag, som röstade på Vedugnen.


Jag vill tacka alla som röstat, det var roligt att veta var ni har era favoritpizzerior, även om jag känner en viss skepsis till Adolfsberg Pizzas otroliga ryck - det luktar fusk lång väg, ända från Adolfsberg..! :) KMD, är du inte inblandad, kanske? ;)
Jag kan däremot erkänna att deras pizzor e rätt goda. Har käkat där en gång. Men de är absolut inte bäst. Punkt.

Tyvärr, Värmlandspizzerian. Ni räckte inte ända fram till mållinjen.
Det var svettigt länge mellan Vedugnen och Värmlandspizzerian, något som jag förväntade mig från början. Vedugnen vann dock, jag är lättad. Det är aldrig lätt när favoriten är hotad ;)


Om Victoria:
Victoria lever mkt på sin kebabrulle, det var väntat. Kanske en tävling om bästa kebab en annan gång?
Vad säjs om det? Jag tror att oddsen är låga på Victoria då.




34 st röstade. Här är de som röstade:
  1. Mallie: Vedugnen
  2. Jacob: Vedugnen
  3. JEE: adolfsberg pizza
  4. Evelina: adolfsberg pizza
  5. Jimmy BORG: adolfsberg pizza
  6. Pate: adolfsberg pizza
  7. Veronika K: adolfsberg pizza
  8. WMD: adolfsberg pizza
  9. IMD: adolfsberg pizza
  10. KMD: adolfsberg pizza
  11. Tompabompa: Värmlandspizzerian!
  12. M4kk3: Vedugnen
  13. Robban Olsson: Nobel
  14. Janbananen: värmlandspizzeria rulez!!
  15. Tove: Diana
  16. Lotta: Vedugnen!
  17. CrazySigge: Milano
  18. Lime: Värmland ;) citerar honom: nu kvitterade jag väl när jag tryckte in 5-5 efter kalabalik i målområdet.... ;-)
  19. Fanny: Nobel :)
  20. Sofia B: Värmlandspizzerian!
  21. Sara: Corner och Pizza Planet
  22. Henke: Värmlandspizzeria & Vedugnen
  23. Pär: Victoria
  24. Sofia: Corner!
  25. Julia: Victoria i väster och Pizza Planet
  26. Helena: Fyrkanten i Brickebacken och Pizza Planet
  27. Adina: Vedugnen
  28. Tompan: Vedugnen
  29. Kristofer: Vedugnen! Annars är Värmlandspizzerian rätt okej oxå.
  30. Range: vedugnen och Corner.
  31. Erik: Restaurang Nobel gör grymma pizzor!
  32. Ludde: Värmlandspizzerian #1
  33. Maria: Vedugn i Öster och Diana i Norr.
  34. Elsa: Pizzerian Kungen i stan

Kommentarer:
Postat av: josefin

intressant! :P jag bor i närheten av vedungen men har aldrig ätit där..! det blir kanske min middag idag :)

Postat av: Kristofer

Rätt pizzeria vann! ;)

2006-11-11 @ 14:43:46
URL: http://kristopher.blogg.se
Postat av: elsa

men va fan mitt namn längst ned?? :D kungen är jättegott dåseså! :)

2006-11-14 @ 00:15:03
URL: http://elsapelsa.blogg.se
Postat av: Hanna

vafan jag visste inte om omröstningen!! nåja, värmlandspizza får min röst!

2006-11-14 @ 22:51:48
URL: http://www.nogg.se/lillah
Postat av: Askungen

Läser....

2006-11-15 @ 09:01:06
URL: http://askungengwall.blogg.se
Postat av: Robert L

Ahh jag har hört nån Lyons fågel har tecknat gömt till mig att du, Tompan har fuskat med att ge mutor till folk/personer trots dom vet inte riktig vilken pizzeria de ska rösta på den pizzeria så du bad dom att rösta på den för att den pizzeria ska vinna..vad är Tompans försvartal?

2006-11-15 @ 14:10:43
Postat av: Kristofer

Att uppmana folk att rösta på Vedugnen är väl inte fuuusk? :P

2006-11-15 @ 16:01:29
URL: http://kristopher.blogg.se
Postat av: Ann Elisabeth

Ingen som röstade på Edessa:(

2006-11-16 @ 19:06:54
URL: http://www.nogg.se/annie
Postat av: fanny

när det gäller kebab så äger nobel också ;)

2006-11-17 @ 11:04:25
URL: http://www.nogg.se/gudinnan

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits