Ett nytt citat - och lite pizzor.

Ett liv utan ärr är inget liv.
Tomas Lagergren 2006-11-01



Nåväl. Här har det inte börjat snöa än.
Verkar som hela landet har snökaos förutom metropolen i Bergslagen - Örebro. Men det är svinkallt här. Funderar allvarligt på att ta bussen ikväll. Då ska det till minusgrader att jag ska skippa cykeln.
Kollar in Arsenal-CSKA Moskva på Pitchers med Jacob och Robert.
Innan det ska jag på en utställning om pizzor.
Ja, du läste rätt.
Jag ska kolla in en utställning om pizzor.

Det är en hel vetenskap i Italien. Där bråkar man om vem som har den mest äkta och godaste pizzan.
Här i Örebro har enligt mig Vedugnen i Västhaga de godaste pizzorna.
Jag tror åsikterna om den bästa pizzan i Örebro går också starkt isär...

Nåväl, det blir kul.


För er intresserade så pågår utställningen fram till den fjärde mars. Utställningen finns på länsmuseet i Örebro.


Kommentarer:
Postat av: brownrock

stämmer bra, men denna är ett brännmärke typ.. inte så nice ;) nåja jag överlever. kram

Postat av: brownrock

stämmer bra, men denna är ett brännmärke typ.. inte så nice ;) nåja jag överlever. kram

2006-11-01 @ 19:57:05
URL: http://elsapelsa.blogg.se
Postat av: Range

håller med, men corners pizza är en start utmanare för mig =)

2006-11-02 @ 20:01:50
Postat av: Range

en starK utmanare menar jag...

2006-11-02 @ 20:02:21
Postat av: mippy

Ett liv utan ärr är inget liv - borde citatstämplas!!

pizza utställning? lite väl fånigt, tycker jag?

annars tycker jag att vedugn i öster bredvid Jet är godaste! Och också Diana i norr som standardpizzaklass. :)

2006-11-03 @ 07:21:38
URL: http://mippy.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits