ännu en lista.

Namn: Tomas Wilhelm Lagergren
Alias: Tompan.
Hemlig alias: har ingen.
Ålder: 24 år
Bostad: 2a á 58 kvm
Avskyr: Skenhelighet och oärliga människor. Sen är jag rätt snäll som tror gott om människor.
Tycker om: Livet
Ditt bästa minne: Hm... Jag kan inte välja ut nåt på rak arm.
Ditt sämsta minne: Hm... Måste väl va det året då jag blev spolad och arbetslös på ungefär samma gång.
Pinsammaste du gjort: Hm... Det har jag nog förträngt :)
Din bästa sida: Att jag är så jävla snäll.
Din sämsta sida: Temperamentet - det kan ta över mitt liv vissa dagar. Sen är jag också så jävla snäll. Det är inte bra alltid.
Beskrivning om dig själv: Snäll, temperamentfull, sportfåne.
Kärlekslivet: Julia
Vad finns i fickorna: för det mesta mobilen och nycklar och plånbok.
Bästa personen du vet: Mina föräldrar, Julia. Mormor och morfar. Det finns några, det är bara svårt att välja en. Det är kanske omöjligt, faktiskt.
Drömyrke: Egenföretagare, leva på att sälja t-shirtar av nåt slag. Annars är journalistyrket inte dumt alls.
Dröm:
Att jag mår bra och mina nära mår bra.
Det första du tittar hos tjejer: Häcken, ögonen.
Det roligaste du gjort: Oj... Skitsvårt att svara på.
Piercingar:     Inga.
Tatueringar: Inga.
Samlar på: Nej.
Intressen: Sport, träffa polare, Julia.
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Chips och dip - det är inte godis, utan snacks.
Är det nåt du absolut inte äter: potatismos
Kläder just nu: mjukisbrallor, t-shirt
Vad sa du senast: hejdå
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Romarriket eller i ett medeltida Gotland
Sommarplaner: Fotboll VM och ev lite sol. Sen är jag nöjd.
Är du bra på matte: njae, det kan divideras i en evighet om jag är det..
Fisk eller badkruka: Fisk
Längd och vikt: 182 och runt 70 kg
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Solväder, men också när det snöar. Man får ett lugn inombords.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?: Usch, orkar inte svara på denna fråga
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Är nog rätt ekonomisk även om jag inte knusslar med pengar när det gäller mat. Jag säger mer sparare.
Vem är viktigast för dig: Att jag och mina nära och kära mår bra.
Bästa film: Gökboet
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, det kan man.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Oftast.
Ser du på kärleken som ett misstag: ? Eh?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vi får se, mycket kan hända på vägen...
Bio eller promenad: En promenad till bion är inte dumt. Jag säger båda.
Rädd för insekter? Kackerlackor är inte så kul. Men annars är det inte så farligt.
Äckligaste insekten: Kackerlacka.
Största svaghet: Ängslan
Det här är jag bra på: Skriva.
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nej
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja, Julia.
Stökigt eller välstädat? Det kan man diskutera.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster.
Hur är din drömtjej? Det är omöjligt att svara på. Men Julia är en jag är otroligt nöjd med. Jag är inte så bortskämd eller kräsen, om man säger så. Eller är bestämd med hur tjejen ska vara. Det får gärna se lite hur som helst ut, men hon ska absolut inte vara längre än mig och väga mkt mer. Och inte vara otrevlig. Hon ska ha humor, vara söt och gilla mig. Allt det har Julia.
Hur många syskon har du? Inga.
Vad är du mest rädd för? Att dö nu.
Saltar du på maten? Ja.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Sam - För jag visste inte bättre, så jag tänkte att jag kunde få lite i huvudet, än om jag valde media. Det är jag glad för idag, även om jag är kanske dummare idag än när jag började där...
Anser du att du är stark? Stark med många svagheter.
Brukar du sola? Nej.
Vad gör du om du får hicka? Det är inget speciellt jag gör just då.
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Hm... Det skulle vara mat. Jag njuter av mat. Men besatt är jag nog inte, jag har nog bara stark överlevnadinstinkt.

Kommentarer:
Postat av: Askungen

Lite mer information om dig....


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits