Utmanad!

Utmanades av min tjej Julia. Nu får ni veta lite mer om mig.

Fem saker i min bil: har ingen :)

1.

2.

3.

4.

5.

Fem saker i min handväska: haha... har ingen.

1.

2.

3.

4.

5.

Fem saker i min frys:

1. Juice

2. Wokgrönsaker

3. Ketchup

4. Frysta bär

5. En isländsk burk öl - VÍKÍNG 5,6%

Fem saker i min garderob:

1. Kläder
2. Kostym
3. Tidningar
4. Klädhängare
5. en hockeyback full med gamla papper

Fem saker jag skulle ta med till en varm öde ö:

1. Julia  

2. Trådlöst internet och dator

3. Vatten

4. Yacht

5. En kock som är enuck. Jag vill inte bli bedragen ifall Julia börjar tröttna... Fast å andra sidan får kocken gärna va en kvinna! En snygg kock är aldrig fel ;)

Fem personer jag väljer att utmana:

orka utmana fem stycken, så jag väljer bara tre:

mippy.blogg.se
elsapelsa.blogg.se
http://jouhki.blogspot.com/

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits