ÖDIBF: Klubben med strutshuvudet i sanden

ÖDIBF - Ekeby  1 - 11
14517-8


Örebro tog sin tredje seger 
Örebro förlorade stort med 1-11. Matchen som helhet var under ytan. Alla pillade på naveln och letade efter naveludd. Så kan det gå. ALLA spelade DÅLIGT.

Bilden säger mycket om hur matchen var - vi kunde inte stå på våra ben och spela ut. Dock inte sagt att Ludde var dålig den matchen - han gjorde matchens enda mål innan han utgick. Ett fint mål!

Jag tänker inte skylla på att Ekeby hade några division 2-spelare i laget. Vi ska bara inte släppa in så många mål och spela så håglöst som vi gjorde idag.

Jag tycker inte man ska göra personangrepp i artiklar eller bloggar, men den här gången måste jag bara skriva vad jag tyckte om spelarna och tränaren denna dag. Ni får bli förbannade, men det enda jag vill är att ni ska veta att jag inte snackar skit eller nåt - jag säger bara vad jag tycker. Sådetså.


Denis Arnatouvic: Kunde inte göra någonting, då alla framför honom var KASSA.
Ludvig Norberg: Matchens enda mål - det säger mycket. Utgick.
Peter Karlsson: ALLA dessa jävla indianpass och snurrerier! LÄGG AV! Han kan spela bra, men idag var han en bara en indian ute på äventyr. *HIIAA HIIAA*
Robert Pettersson: Kom försent, kom in i andra och var nära mål ett antal gånger. Laget behöver honom. Ur form.
Pepe Bergkrantz: Fick inte mycket utrymme. Ett mycket bra spelsinne, men konditionen kanske är det lite sämre med.
Tomas Lagergren (dvs jag): Bänkad hela matchen, kom in när det var cirka 5 min kvar. Kunde inte göra något värt under tiden han var på planen. Ur form.
Patrik Peltola: Mycket problem med positionsspelet och har tränat slarvigt. Det syntes idag
Robert Olsson: Matchstraff. Ändå en bra insats.
Edward Nyman: Bänkad, kom in i andra. En av dom bättre i matchen men kunde inte göra något åt situationen.
Ronny Hurtig: Han var helt godkänd förutom ett par felpass. Lite ur form, kanske?
Fredrik Örlegård: En av de bästa idag.
Nicklas Carlsson: Sov på sargkanten - måste vara mer vaken.
Erik Israelsson: Sprang o sprang o ramlade. Hårt tagen av Ekeby. Men gjorde inte mycket.
Tommy Berggren: Tränare, tog felaktiga beslut som han står för - bra - men bra för laget? - NEJ. Spelade i första, utgick i andra.
Jimmy Borg: Frusterad back som inte kunde göra sig nytta när han hoppade in.
Nils Pettersson: Spelade i första, kunde inte uträtta något. Utbytt.
Gustav Wikberg: Kom ingen vart, även om han hade chanser. Godkänd.
Thomas Ingvarsson: Har inga kommentarer för han var bänkad hela matchen.


PUBLIKEN:
jag skäms.

Tack för att ni läste bloggen. Hoppas jag skriver om något roligare nästa gång.


Julia: Tack för helgen! PUSS

Kommentarer:
Postat av: Ludi

Tack själv *det var mysigt* =)
Ja, skriv om dig själv nästa gång = då slipper du andras namn i din egna blogg - bara ditt namn som fyller upp bloggen *längtar*. hoho. puss!

2005-11-23 @ 20:16:26
Postat av: Kung Erik

Hej grabben.

Som publik i söndags så kan jag säga att ni var sämre än du skrev i din blogg. Ni förlorade inte stort, utan ni blev krossade! Men det gör inget, ni gjorde så gott ni kunde å ibland blir det såhär. Men fan jag älskar när du e så självkritisk, det e det som alla i laget e "dåliga" på. För att bli bättre måste man själv utreda sina svagheter.. det kanske ni ska börja göra på träningarna.. Eller be tränarn tänka mer på.. Bra jobbat! Ses! Puss /Erik


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits